søndag 15. juli 2012

She`s so cute 25

Vi er kommet til den 15 juli, og den 15 - hva betyr det? Jo, da er det tid for en ny flott gjest her hos oss i That`s just so cute! Vi lar den flotte damen presentere seg selv:

Hei, jeg heter Linda, er 35 år og har papirdille. Jeg er gift og bor i rosenes by sammen med min mann, to barn, alt mitt papir, annet scrappestæsj, heklekroker og strikkepinner som jeg koser meg med. Og denne måneden har jeg vært så heldig å få det ærefulle oppdrag å være gjestedesigner her J


Jeg startet med scrapping i 2006, instrodusert til denne fantastiske papirdilla av en kollega. Begynte med bilder av eldstemann, og scrappet lettersize i album. Interessen i begynnelsen gikk litt opp og ned, og jeg hadde en skikkelig nedtur for noen år siden da det ble masseproduksjon til bryllupet vårt. Men nå bruker jeg mye av min fritid i scrappekroken, er DT hos Papirdokkene og koser meg med LO-er, kort og annet jeg måtte finne på.
Jeg lar meg inspirere av mye, utfordringer, nye stiler, andre scrappere, scrappetreff, bilder, farger, ja det meste. Av og til når vi er ute på tur med fotoapparat ser jeg LO-en ferdig nesten med en gang.
Som scrapper finner man nytte i det meste har jeg lagt merke til, utrolig hva jeg kan plukke med meg og putte i en boks på pulten min i alle fall! Og den boksen ville jeg ikke vært foruten, hver gang jeg ser i det dukker det opp nye skatter ;) Og alt mitt fargerike stæsj hadde jeg heller ikke klart meg uten, jeg elsker farger :)
Jeg elsker å scrappe til utfordringer og der henter jeg mye inspirasjon fra! DT til de forskjellige bloggene lager utrolig mye fint, så vi har en gjeng med veldig mange dyktige scrappere i Norge! Utrolig mange flotte bidrag kommer inn til utfordringene, det er kjempemoro å se hva andre har laget til samme oppgave som meg :)

Det som kjennetegner min scrapping er vel det fargeglade. LO-ene blir litt i cluster og white-space stil, og med mye farger for det gjør meg glad!

Ta gjerne en tur i bloggen min for enda mer fargeinspirasjon :)

Og nå har jeg en utfordring til dere også, jeg vil se glade prosjekter! Om det er motivet som gjør deg glad, fargene som gjør deg glad eller et tema du velger er helt opp til deg, det du lager skal ose av scrappeglede!!
Her er mitt bidrag, ei glad liten jente som villig lar seg fotografere og shower til fotografen ;)



Og vinneren får denne fargerike premien fra meg:



Vi i DT syntes det var en super oppgave og kastet oss over scrappingen, noe vi håper også dere der hjemme gjør!

Linda

Gry A

Stine

Pia


Dere har tiden frem til 30 juli kl.23.59 på å løse oppgaven.
Reglene våre finner du her.



Ingen kommentarer: