mandag 10. februar 2014

Oh So Cute


Har du lyst på noe nytt? Sliter litt med å komme i gang med scrappinga etter jul..? Jeg har funnet noen flotte produkter du kan la deg fristes av. Hos Crafty Individuals fant jeg en stensil og et vinterlig stempel. Her i Trøndelag må vi fortsatt lage vinterstemningen innomhus (ingen snø) ;-)


Korthobby er også en trofast sponsor av våre utfordringer og her er mye lekkert metallpynt blandt annet. Jeg syns disse to var så fine. Nytt år, nye muligheter!!


En fargeklatt til slutt for den av dere som liker det fargerike :-) Hos Andrine og Marens landhandleri fant jeg disse produktene. Nye papir får ihvertfall jeg aldri nok av ;-) Du finner nøytrale farger her også altså, det var bare jeg som trengte noe fargerikt idag!

Håper du tar turen innom våre fantastiske sponsorer!
Og se gjerne på våre utfordringer på høyre side. Kom å bli med, veldig moro og herlig å være kreativ!

Ingen kommentarer: